Ce trebuie sa stiti cand schimbati firma de suport IT?

Se intampla fiecarei companii la un moment dat. Vine timpul cand este nevoie sa renuntati la firma de suport IT cu care colaborati, din diverse motive, de la relocare sau restructurare si pana la “nepotrivirea de caracter”. Acesta este momentul in care, daca nu sunteti bine informati, trecerea de la o firma la alta poate fi o incredibila bataie de cap.

Noi ne-am gandit la asta si am facut o lista de informatii esentiale pe care sa le cereti de la vechea firma pentru a face transferul catre urmatoarea echipa de IT cat mai usor cu putinta. Inainte de toate, foarte important este ca numele de utilizatori si parolele sa nu fie transmise prin e-mail sau stocate pe drive-uri la care au mai multi oameni acces.

Acum, iata ce informatii trebuie sa aveti:

  • Nume de utilizatori si parole pentru conturile administratorilor de servere
  • Nume de utilizatori si parole pentru contul principal al administratorului
  • Nume de utilizatori si parole pentru contul de antivirus
  • Nume de utilizatori si parole pentru contul de backup
  • Nume de utilizatori si parole pentru alte soft-uri specifice
  • Conturile de administratori PC sau Mac
  • Detaliile conxiunii la internet
  • Detaliile conectarii la website
  • Nume de utilizatori si parole pentru router-ul de internet
  • Orice informatie legata de retea plus parole, daca este cazul
  • Informatii de contact si detalii ale contului pentru furnizorul de internet
  • Nume de utilizatori si parole pentru centrala telefonica
  • Detaliile gazduirii website-ului

Este foarte important sa pastrati toate aceste informatii intr-un loc sigur. Openvision va poate pune la dispozitie un astfel de “Server Secret” unde informatiile sunt pastrate in siguranta, protejate de parole si criptate. Pe langa faptul ca va protejeaza datele, store.SAFE este de incredere si in cazul recuperarii informatiilor in caz de dezastru, fie ca este vorba de incendiu sau cutremur ori, pur si simplu, de un angajat rau intentionat.

 

Email this to someoneShare on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on StumbleUponShare on Tumblr

Related Posts

Comments are closed.

Translate »