pachete mentenanta

Oferta noastra de externalizare contine mentenanta IT, intretinere sisteme si administrare retele si se adreseaza atat firmelor mici si mijlocii, cat si companiilor mari. Mai ales in perioade de criza, IT-ul este solutia fara de care nu se mai poate vorbi de eficientizarea activitatilor. De aceea va propunem sa va concentrati pe activitatea de baza si sa lasati in seama unui partener de incredere precum Openvision Data  specializat in service-ul si mentenanta IT a infrastructurii.


Pentru a remedia in cel mai scurt timp problemele aparute sau pentru a le preveni, va oferim posibilitatea de a incheia un contract de externalizare  – service si mentenanta IT, de tip abonament, flexibil, personalizat, care sa raspunda necesitatilor dvs. Va punem la dispozitie o echipa de profesionisti cu vaste competente in toate domeniile IT, pregatita sa intervina prompt si eficient la orice sesizare a clientilor.


externalizareAvantajele colaborarii cu Openvision

servicii integrate – intretinerea sistemelor si administrarea retelei este completata de celelalte servicii menite sa asigure eficienta si securitate clientilor nostri:
consultanta permanenta, administrare servere, backup remote, service calculatoare, achizitie echipamente IT, modalitati avantajoase de licentiere pentru aplicatiile software;
experienta in domeniu, continuitate – echipa openvision este formata si dezvoltata permanent astfel incat cunostintele specialistilor sa fie cat mai diversificate;
reducerea costurilor operationale si un control mai bun al acestora – consultanta oferita de noi va ajuta sa optimizati costurile si sa utilizati mai eficient echipamentele IT.


Veti beneficia de Asistenta tehnica 

asistenta tehnica prin telefon

Se identifica problema semnalata si se incearca rezolvarea ei de la distanta prin indrumarea utilizatorului. In general rezolvarea impreuna cu utilizatorul a problemelor sesizate ofera acestuia posibilitatea completarii cunostintelor proprii;

asistenta tehnica remote

Rezolva situatiile prin conectarea pe statiile utilizatorilor sau pe serverele companiei de la distanta, in mod complet securizat. In acest caz utilizatorul poate observa in timp real, pe propriul monitor cum se rezolva problema sesizata, acumuland astfel cunostinte care l-ar putea ajuta ulterior sa rezolve acelasi gen de probleme;

asistenta tehnica ON-SITE

Presupune deplasarea specialistilor nostri la sediul clientilor in scopul rezolvarii sesizarii intr-un termen maxim stabilit de comun acord. Clientii nostri care au incheiat un contract de service si mentenanta beneficiaza de serviciile de asistenta tehnica in mod gratuit.

Avantajele externalizarii IT catre Openvision

Angajat propriuOpenvision

Costuri

O persoana dedicata in firma dvs pe IT presupune pe langa costurile directe ca salariul net, plata taxelor aferente catre stat in valoare de aproximativ 40% din remuneratia lunara neta
Este necesara alocarea unui calculator
Este necesar alocarea unui telefon mobil si un abonament pentru el
Este necesara alocarea permanenta sau temporara a unei masini, a unui loc de parcare, birou, scaun si consumabile
Este necesara pregatirea tehnica a angajatului respectiv

Costurile IT devin mult mai vizibile cat timp toate serviciile sunt facturate si identificate ca atare
Serviciile transferate sunt utilizate doar la nevoie iar compania plateste doar pentru ce servicii sunt efectiv folosite
Un departament IT in regim outsourcing poate reduce costurile prin utilizarea experientei specialistilor pusi la dispozitia beneficiarului, fata de o organizatie ce ar trebuie sa-si mentina singura un numar mare de angajati proprii dedicati IT
Toate costurile fixe (salarii, comunicatii, transport, pregatire) sunt suportate de noi

Servicii

Expertiza limitata in cazul unei singure persoane
Rezolvari lente fara a fi cele recomandate
Controlul redus asupra activitatii managerului IT
Suport tehnic pe perioada unui orar limitat
Nerespectarea in general a standardelor actuale

Firmele ce ofera servicii de outsourcing realizeaza rapoarte de performanta pentru clientii lor
Comunicarea intre directiile de business sunt imbunatatite la orice nivel si exista asigurarea ca resursele IT sunt folosite corespunzator
Openvision ca furnizor de mentenanta IT poate asigura suport 24x7 la doar o fractiune din costul necesar unui departament intern
Nivelele de performanta exprimate prin Service Level Agreements (SLA) pot fi stabilite si masurate

Angajati

Incapacitatea de a rezolva probleme IT pe perioada concediilor
Fluctuatia personalului, lipsa unui suport pe aceasta perioada cat si pentru acomodare
Activitatea de recrutare este mare consumatoare de timp si nu intotdeauna cu rezultatele scontate
Pastrarea angajatului presupune pregatire tehnica permanenta la cursuri de profil = cost si timp
Ce se intampla daca angajatul isi da demisia cu toate parolele si pleaca cu toate datele dvs ?

Nivelul si numarul angajatilor pot fi rapid adaptate pentru a intampina cerintele clientului, asadar sunt evitate sincopele ce apar in urma dezvoltarii afacerii sau a momentelor de fluctuatie a economiei
Consultantii nostri sunt mereu pregatiti pentru a fi la curent si folosi noile tehnologii
Suportul IT este permanent, fara a depinde de una sau doua persoane cheie (eliminarea sincopelor datorate concediilor sau demisiilor)
Recomandarile clientilor nostri garanteaza stabilitatea serviciilor pe care pe oferim

Achizitii IT

Cumparand ocazional, preturile sunt cele mari de enduser
Lipsa experientei se poate transforma in bani irositi pe resurse inutile sau nesatisfacatoare
Intervine experienta personala in detrimentul raportului performanta / pret
Preturi de achizitie la nivelul unui cumparator obisnuit

In cazul serviciilor externalizate echipamentele si software-ul ce se vor folosi sunt standardizate, fapt ce duce la o economisire financiara si a timpului alocat
Colaboreaza doar cu furnizori testati, ceea ce imbunatateste calitatea serviciilor si a produselor livrate

Securitate

Experienta limitata
Rezolvari doar pe perioada programului de lucru
Lipsa frecventa de experienta duce la evaluarea incorecta pentru a asigura continuarea in conditii critice a business-ului

Experienta si certificarile unei echipe intregi
Sisteme de alerte 24/24
Existenta unui Plan de Continuitate a Afacerii
Sistem organizat folosind proceduri de lucru

Alte servicii

Gazduirea siteului se plateste separat
Licentele de antivirus se platesc separat
Filtrele antispam se platesc separat
Internetul il platiti la acelasi pret ca si restul abonatilor ISP-ul dvs
Trebuie sa apelati la furnizori externi pentru realizarea unui site
Trebuie sa apelati la furnizori externi pentru papetarie/birotica

Apeland la serviciile IT Openvision webhosting-ul externalizat e inclus in pret
Apeland la serviciile de mentenanta IT Openvision primiti gratuit o licenta de antivirus pentru fiecare calculator
Apeland la serviciile IT Openvision beneficiati gratuit de un filtru antispam si de configurarea lui
Apeland la serviciile de mentenanta IT Openvision primiti o reducere permanenta la abonamentele de internet si voce
Echipa de dezvoltare WEB a Openvision va sta la dispozitie permanent pentru consultanta

1. Management imbunatatit al costurilor

✔ Costurile IT devin mult mai vizibile cat timp toate serviciile sunt facturate si identificate ca atare
✔ Serviciile transferate sunt utilizate doar la nevoie iar compania plateste doar pentru ce servicii sunt efectiv folosite
✔ Un departament IT in regim outsourcing poate reduce costurile prin utilizarea experientei specialistilor pusi la dispozitia beneficiarului, fata de o organizatie ce ar trebuie sa-si mentina singura un numar mare de angajati proprii dedicati IT

2. Calitatea imbunatatita a serviciilor

✔ Firmele ce ofera servicii de outsourcing realizeaza rapoarte de performanta pentru clientii lor
✔ Comunicarea intre directiile de business sunt imbunatatite la orice nivel si exista asigurarea ca resursele IT sunt folosite corespunzator
✔ Furnizorii de servicii IT outsourcing pot asigura suport 24×7 la doar o fractiune din costul necesar unui departament intern
✔ Nivelele de performanta exprimate prin Service Level Agreements (SLA) pot fi stabilite si masurate

3. Beneficiile legate de angajari (HR)

✔ Nivelul si numarul angajatilor pot fi rapid adaptate pentru a intampina cerintele clientului, asadar sunt evitate sincopele ce apar in urma dezvoltarii afacerii sau a momentelor de fluctuatie a economiei
✔ Consultantii furnizorului de servicii IT externalizate sunt mereu pregatiti pentru a fi la curent si folosi noile tehnologii
✔ Suportul IT este permanent, fara a depinde de una sau doua persoane cheie (eliminarea sincopelor datorate concediilor sau demisiilor)

4. Beneficiile legate de echipamente si software

✔ In cazul serviciilor externalizate echipamentele si software-ul ce se vor folosi sunt standardizate, fapt ce duce la o economisire financiara si a timpului alocat
✔ Providerii de servicii IT externalizate colaboreaza doar cu furnizori testati, ceea ce imbunatateste calitatea serviciilor si a produselor livrate.

5. Clientul se poate concentra asupra afacerii propriu zise

✔ Managementul clientului poate elimina din lista de probleme disfunctionalitatile IT si raspunderea lor prin externalizare, avand un suport insemnat pentru a dezvolta afacerea de baza a companiei

Email this to someoneShare on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on StumbleUponShare on Tumblr
Translate »