Print Friendly, PDF & Email

pachete mentenanta

Oferta noastra de mentenanta IT contine servicii de suport IT, intretinerea sistemelor si administrarea retelelor si se adreseaza atat firmelor mici si mijlocii, cat si companiilor mari. De aceea va propunem sa va concentrati pe activitatea de baza si sa lasati in seama unui partener de incredere precum Openvision Data, service-ul si mentenanta IT a infrastructurii.

Pentru a remedia in cel mai scurt timp problemele aparute sau pentru a le preveni, va oferim posibilitatea de a incheia un contract de externalizare  – service si mentenanta IT, de tip abonament, flexibil, personalizat, care sa raspunda necesitatilor dvs. Va punem la dispozitie o echipa de profesionisti cu vaste competente in toate domeniile IT, pregatita sa intervina prompt si eficient la orice sesizare a clientilor.


Alegeti tipul de abonament

  • Program suport
    Intervalul orar in care specialistii nostri sunt disponibili la sediul firmei dvs sau gata sa intervina de la distanta
  • Timp de raspuns maxim online
    Timpul de raspuns reprezinta intervalul maxim dintre momentul sesizarii si interventia de la distanta a unui specialist tehnic Openvision
  • Timp de raspuns maxim onsite
    Timpul de raspuns reprezinta intervalul maxim dintre momentul sesizarii si interventia la sediul dvs a unui specialist tehnic Openvision
  • Vizite suport proactiv
    Numarul de vizite al specialistilor Openvision la sediul dvs, la o data prestabilita, pentru realizarea operatiunilor de mentenanta proactiva
  • Vizite suport reactive
    Numarul de vizite neprogramate al specialistilor Openvision la sediul dvs, in scopul rezolvarii problemelor aparute ce nu pot fi rezolvate de la distanta
  • Sistem preluare sesizari
    Sistemul prin care se inregistreaza in mod automat prin email sesizarile dvs cat si telefonic, in caz de urgente
  • Suport software OS si Aplicatii
    Serviciile de suport includ operatiunile de intretinere, administrare si update al programelor de tip Microsoft Office si a sistemulul de operare
  • Suport software Servere Windows
    Serviciile de suport includ operatiunile de intretinere, administrare si update al serverelor pe platforma Microsoft Windows (2000, 2003, 2008, 2012)
  • Implementare sistem BACKUP
    Setarea unui backup regulat folosind echipamentele disponibile ale clientului
  • Suport software Servere Linux
    Serviciile de suport includ operatiunile de intretinere, administrare si update al serverelor pe platforma LINUX (CentOS, Redhat, Debian, Suse, Slackware, Ubuntu)
  • Manager Tehnic dedicat
    Veti avea o persoana tehnica dedicata operatiunilor de suport si mentenanta, alaturi de intregul suport al echipei Openvision Data
  • Managementul garantiilor
  • Inventar IT (Hardware & Software)
  • Managementul tehnic al contractelor cu terti (ISP / alti furnizori)
  • Managementul securitatii IT
  • Echipament la schimb pe perioada garantiei
  • Monitorizare Proactiva 24/24 Servere si echipamente critice
  • Corectare si implementare proceduri securitate conform ISO 27001
  • Managementul licentelor software
  • Email & WEB Hosting
    In functie de tipul pachetului, aceste servicii pot fi incluse in pretul lunar, fara a aduce costuri suplimentare

STANDARD

de la €50 lunar
de la €50 lunar
  • Luni - Vineri 9 - 17
  • 240 minute
  • NBD (next business day)
  • 1
  • La sediul Openvision

PREMIUM

de la €100 lunar
de la €100 lunar
  • Luni - Vineri 8 - 18
  • 120 minute
  • 4 ore
  • 1
  • 1 inclusa
  • Preluare de la sediul clientului
  • manual
  • primar
  • se asigura PC-uri

TOTAL

de la €150 lunar
de la €150 lunar
  • Luni - Sambata 8 - 18
  • 60 minute
  • 2 ore
  • 1
  • 2 incluse
  • Preluare de la sediul clientului
  • automat
  • detaliat conform ISO 27001
  • se asigura PC-uri, imprimante sau Servere

Email this to someoneShare on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on StumbleUponShare on Tumblr
Translate »