Accesati in orice browser dorit (Edge, Chrome, Firefox) linkul aferent domeniului dvs de genul https://www.domeniu.ro/webmail (daca aveti adresa persoana@firma1.ro veti accesa https://www.firma1.ro/webmail
In casuta de login, introduceti adresa de email si parola dvs:
Faceti click pe Add Autoresponder.
În meniul vertical Character Set, selectați un set de caractere pentru e-mail. (UTF-8 este cel mai frecvent utilizat și recomandat.)
În câmpul Interval, specificați numărul de ore pe care doriți să le aștepte răspunsul automat între răspunsurile la aceeași adresă de e-mail. (Cu alte cuvinte, cât timp așteaptă să răspundă cu un al doilea răspuns automat către același expeditor. În acest fel, dacă aceeași persoană vă trimite e-mailuri de mai multe ori, nu primește instantaneu mai multe răspunsuri automate.)
În câmpul E-mail, tastați partea de început a adresei de e-mail pe care doriți să o creați un răspuns automat.
În meniul vertical adiacent, selectați Domain pentru adresa de e-mail..
În câmpul From, introduceți numele de la care va proveni răspunsul automat (prenume nume)
În câmpul Subject, furnizați subiectul pe care doriți să îl conțină răspunsul automat. (Ex: out of office 15.01.2024 – 20.01.2024)
Faceți clic pe caseta HTML Box atunci cand corpul e-mailului conține HTML. Dacă îl lăsați nebifat, etichetele HTML vor apărea ca text simplu în răspunsul automat.
In the Body field, provide the message you wish to send in the Autoresponder. You can use tags to insert information:
%subject% – Aceasta afișează subiectul în corpul e-mailului.
%from% – Aceasta afișează numele expeditorului la care răspunde automat.
%email% – Aceasta afișează adresa de e-mail a expeditorului.
Selecteaza Start si Stop time. Aceasta facilitate va permite sa programati de cand devine activ Out of Office-ul. De ex il setati vineri astfel incat sa inceapa de luni dimineata.
Selecteaza Create/Modify.
Răspunsul automat va începe imediat să trimită răspunsuri de la adresa de e-mail pe care ați specificat-o pe baza orei de începere selectate.
Aceasta procedura se aplica atunci cand va cunoasteti parola contului dvs de email iar serviciul de gazduire este unul de tip CPANEL
In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa ne contactati conform procedurii de suport IT (Procedura suport IT Openvision – solutii IT pentru companii de succes)
Răspunsul automat va începe imediat să trimită răspunsuri de la adresa de e-mail pe care ați specificat-o pe baza orei de începere selectate.
Recent Posts
Recent Comments
Recent Posts
Protejați fișierele importante prin criptare, atât pe
June 27, 2025Modul Incognito: ce face, ce nu face
June 25, 2025Atacuri de phishing cu o mie de
June 20, 2025Grupurile APT (Advanced Persistent Threat) folosesc din
March 19, 2025Categories