// Cum rezolv─âm problemele IT

Un proces complet & rapid

1

Identificare user sau device

Identificarea utilizatorului, a statiei de lucru sau dispozitivului care intampina o problema.

2

Strangerea informa╚Ťiilor

Datele necesare sunt ob╚Ťinute direct de la Client sau din monitoriz─ârile interne permanente Openvision ╚Öi se creeaz─â ticketul.

3

Solu╚Ťionarea ticketului

Rezolvăm situatia semnalată de către utilizator sau descoperită în mod proactiv de către specialiștii IT Openvision.

4

Închidere

Obtinerea gradului de satisfactie din partea clientului asupra modului de rezolvare. Pentru fiecare ticket se trimite un link de feedback alaturi de rezumatul opera╚Ťiunii.

Viziteaz─â-ne

Str. George Missail 115B etaj 2
Sector 1, Bucuresti

Scrie-ne

presales@openvision.ro

Apeleaz─â-ne

021.210.1987
0741.134.575

Contactează-ne Oricând

    Please prove you are human by selecting the star.